Friday, August 1, 2008 ~ 0 Comments

Net 2 asseblief

Righto! Dis weer sulke tyd. Tyd vir bietjie kak praat.
Ek wil tans 2 mense dood maak! Nie hieroor of daaroor nie, maar net omdat ek wil! Ek wil eintlik net een mens dood maak, maar 2 vir die prys van een is n goeie deal! (Hulle vang jou altyd so op die Pick ‘n Pay brochure) En daar word dagliks hier en daar een mens dood gemaak en niemand weet daarvan nie. Dis hoekom ek 2 wil doen. Dit moet oor al die nuusbladsye by Google wees! Eintlik is ek net suur omdat ek myself gegoogle het en fokol gekry het nie! Zero fucking results! Ek dink sommer daai 2 (ek vat n raai) etters wat Google begin het, gaan die 2 gelukkige trekkers van die “stomp byl in die rug” prys wees! Dan salek verseker op Google genoem word. Of miskien nie, want duidelik fokken bestaan ek nie! Ek kan tien teen een vyftig mense opfok en niemand sal dit weet nie. Hulle gaan my nie kan google nie! Stupid fucks! As daar enige Iraqi fokkers daar buite is met n death wish, en n pyp bom of 2, laat weet my! Ek sal jou R50 betaal vir jou moeite. Jy moet net self by Google headquarters uitkom. Ek betaal jou as die transaksie afgehandig is! En ek gooi sommer 10 virgins ook in, to sweeten the deal!