Monday, October 13, 2008 ~ 0 Comments

In Bruges

Gister aand het ek myself bietjie getreat met n DVD, aangesien ek al die tos Mnet movie gesien het. Die movie wat ek toe gekry het se naam is IN BRUGES. Bruges is n dorpie in Belgie incase jy gewonder het. Dit gaan oor 2 hitmen wat moet wegkruip na n job wat hulle bietjie opgefok het. Die hoofrolle word gespeel deur Colin Farrel en daai ander ginger met die groot ore. Ek dink hy het ook in Harry Potter gespeel. (Hy was die een onderwyser met daai dodgy oog) Dit was rerig vir my n awesome movie! Die humor is bietjie donker maar ek like dit mos kwaai. Die acting is ook goed en daar is nogal taamlik baie bloed en breins wat spat en ek hou daarvan dat hulle midgets in die movie gebruik het. Ek gaan nie meer oor die plot uitbrei nie. Gaan neem die ding uit en besluit vir jouself. En nou dat ek mooi daaran dink, dink ek Lord Voldermort (Hoe ookal jy dit skryf) van die Potter movies speel ook daarin! O ja, en toe kon ek nie vir n fok aan die slaap raak nie, so ek is alweer vandag in my fuck you in! En die mense hier by die werk pis my lekker af! Die woorde "dom poes" warrel nogal baie deur my kop!