Monday, March 23, 2009 ~ 1 Comment

Fuck my life

Vandag toe kom ek op die website Fuck my life af. Baie interesant. Weet nie eintlik of dit reg is van my om so oor ander mense se misfortunes te lag nie.

Net om jou n idee te gee;

"Today, I was setting up my laptop's fingerprint scanner. It worked, but in the name of science, I decided to put my penis on it to see if it could recognize it. When I was trying to login via my penis print, my mom walked in. FML"

Weet nie vir n fok hoekom die text blou en underlined is nie! Seker maar omdat ek dit van die website af gesteel het. Anyway, daar is baie meer van hierdie tipe goetertjies daar. Check it out.

1 Response to "Fuck my life"

  1. gravatar
    Lani March 24, 2009 at 10:22 AM Permalink

    Dis nie twisted om vir die mense te lag nie, dis fun!