Thursday, October 1, 2009 ~ 0 Comments

Wat is fout met Gwen?

Ek het gisteraand die hele family braai ding by my ouers se huis gaan doen. Die kos was awesome, soos altyd! En die feit dat ek die braai werk gedoen het, het definitief die verskil gemaak! Ek het n paar braai lesse by Wikus, my sussie se BF geleer. Hy is die champ van die braai en ek het vir n lang ruk op hom gespy om al die braai secrets te leer.

Anyway, dit is nie waaroor ek wil chat nie. Ek en Ethan, my sussie se laaitie het bietjie saam TV gekyk. Hy het my die hele dag vertel van hoe cool die nuwe Ben10 - Alien Force is. Ek is nog nooit n fan van ou Ben gewees nie, maar nou ja, ek het maar n stukkie gekyk, net om te sien hoe dit is. Blykbaar is almal nou n bietjie ouer en lyk hulle bietjie beter. In die stukkie wat ek gesien het, het Gwen Tennyson, Ben se niggie, op n klip langs die rivier gesit met niks anders as haar wit bakini aan nie. Seriously, die chick het baie sexy gelyk. Anyway, wat my gepla het, is die feit dat sy so afgepis gelyk het. Ek meen, sy het serious issues of iets. Ek het toe hard daaroor gedink en presies uitgefigure wat is fout met haar. Gwen is nou al seker 16, so ek dink sy het haar period gehad. Ek dink die chick het chroniese PMS, want sy lyk altyd afgepis. Ek dink nie dat ek haar ooit sien smile het in al die navorsing wat ek gedoen het nie. Gwen is nou n vrou my maat. Ek dink sy gaan binnekort n hele advertensie reeks vir een of ander vroue ding doen.
Ek dink ook nie Ben 10 is vir jong kinders nie. Of wag dalk is dit vir jong kinders, en nie vir ouer mans nie...

Ou, jong Gwen - Afepis!

Nuwe, ou Gwen - Nogsteeds afgepis! (En dit smaak my haar oe het halfpad toe gegroei!)