Monday, September 22, 2008 ~ 0 Comments

Brannas en Braaivleis

My fok, dis alweer Maandag! Ek sweer, as Woensdag nie n vakansie dag was nie, sou ek seersekerlik in my broek gekak het! Ek sien net nie meer kans vir n 5 dag week nie! Ek sien nogal uit na Woensdag., ek is lus vir n stukkie braaivleis. Ek is obviously ook lus vir n paar biere! Wel, nie n paar nie (Want n paar is net 2) maar n hele klomp! En dalk bietjie brannas. Ek het lanklaas brannas gedrink. Ek is nogal bang vir brannas want dit bring die hond in my uit maak my super jags. As ek brannas drink word ek gewoonlik saam n ander hond wakker, en dit is nooit lekker nie. Ek wens die bitches wil net leer om nie die papiersak van hulle koppe af te haal voor hulle my huis verlaat het nie. Party van hulle kan net sowel die ding permanent op hulle koppe hou, want van daai bakkies kan die kinders nagmerries gee! Anyway, dis nou maar wat brannas doen. Anyway, sien julle almal Woensdag by die river vir ons jaarlikse braai en lag dag. Bring jou bakkie en n lang tou, koue bier en jou warm vrou!