Friday, October 10, 2008 ~ 2 Comments

Springbok word rondgefok!

So ek lees toe n berig vanoggend oor Butana Komphela wat sê die Springbok embleem moet verwyder word want dit is n simbool van “white arrogance” en dat dit n racist symbol is. Ek wens ek was n racist, want ek sou hierdie dom kont se poes so gevloek het, hulle sou my tien teen een permanent verban het van die interwebs af! Hy is die racist. Ek dink n wit Afrikaner boer het hom hard in die hol genaai in die apartheids era en hy is nogsteeds suur daaroor! Daai embleem het al meer mense van verskillende rasse en agtergronde bymekaar gebring as Black Eyed Peas konsert! Ek dink daar is belangrikker goed om op te fokus, soos crime en AIDS. Dit is alles dinge wat alle Suid Afrikaners dagliks raak en daar is geen teken dat dit enigsens beter word nie. Nou vra ek vir jou met trane in my baby blue eyes, gaan n nuwe embleem op n Springbok trui maak dat minder mense dagliks dood gaan aan VIGS of poverty? Gaan dit maak dat almal ewe skielik saam staan as een man en Springbok rugby ondersteun? Stop my as ek verkeerd is, maar is dit nie wat die Springbokke gedoen het toe hulle die wereld beker gewen het nie? Was almal nie trots nie? Ek kan nie onthou dat daar ooit gesê was enige iemand in Springbok rugby, of te doen het met Springbok rugby, was arrogant? Nee, almal was bly, want anders as Bafana Bafana en die olimpiese span, het Suid Afrika iets gewen, en dit oortuigend gedoen! Maar dit is seker maar so, as iets goeds gedoen word, en dom poese soos Khompela het niks daarmee tedoen gehad nie, sal die racist kaart altyd gegooi word. En ek dink in hierdie geval is Khompela die joker, en min games word met n joker in n pak gespeel!

2 Responses to "Springbok word rondgefok!"

  1. gravatar
    Anonymous May 19, 2013 at 7:35 AM Permalink

    I really like it when folks get together and share opinions.
    Great site, keep it up!

    Also visit my web site genital warts symptoms

  2. gravatar
    Anonymous June 16, 2013 at 2:09 AM Permalink

    I'm very pleased to find this site. I wanted to thank you for your time due to this fantastic read!! I definitely enjoyed every part of it and i also have you book marked to check out new information in your blog.

    Look at my web blog ... Bubble Butt Video ()