Friday, November 28, 2008 ~ 0 Comments

Motherfucker

Oppad werk toe vanoggend, luister ek toevallig weer n ou liedjie van The Eels. Song se naam is It’s a Motherfucker.

“It's a motherfucker
Being here without you
Thinking 'bout the good times
Thinking 'bout the bad
And I won't ever be the same

It's a motherfucker
Getting through a Sunday
Talking to the walls
Just me again
But I won't ever be the same
I won't ever be the same

It's a motherfucker
How much I understand
The feeling that you need someone
To take you by the hand
And you won't ever be the same
You won't ever be the same”

Serious shit! I like. Het al heeltemal vergeet van die song. Weet nie juis hoekom ek dit wil deel nie.

Anyway, vandag is een van daai dae wat alles net weird voel. Ek weet nie mooi of ek goed of sleg voel nie. Dis Vrydag after all en n mens moet soortvan op n high wees as gevolg van die naweek wat aanbreek, maar dit voel nie vir my so nie. Ek dink n paar koue biere na werk sal die probleem gou oplos. Ek is nogsteeds van plan om shitfaced te raak, mag dalk net bietjie vroeer gebeur. (Ek kan n kappie op ‘n e maak, maar ek kan nie vir n fok 2 kolletjies op een kry nie!)

Gister nog n random boodskap oor hierdie blog gekry. Nogal cool dat mense my fucked up lewe interesant vind. Ek dink weer dis super boring, maar what the fuck, kudos aan al die lesers!

Ek wil ook net sê dat die kak in Mumbai fucked up is! Dit gaan seker nou maak dat daai fokkers wat die samoosa’s aan jou wil verkoop daar agter in die parkeer terrain agter binnelandse sake nie meer so ligtelik opgevat moet word nie. Obviously gaan jy seker nou nie meer vir hulle kan sê fokof, ek eet nie daai kak nie! Jy weet nie of hulle dalk nou n bom dra of iets nie! Die cool ding rondom die hele situasie is dat dit vir jou wys hoe goed jy n organisasie kan hanteer en kry om te doen wat jy wil he, al is dit nou wel ‘n terrorist organization! Dis n well oiled machine! Ek wonder of die pryse van Kookabura cricket bats nou gaan opgaan? Kom daai goed nie van India af nie? Ok ok, dit is heeltemal te far fetched, ek weet ek praat nou net kak, maar what the fuck, ek like dit!

En hoe maklik is daai vrae vir daai 5FM kompetisie vir die R25 000.00? Seriously, hoekom bel hulle nie net random mense en gee die geld net weg nie? Can I have some lemon with that? What the fuck? Miskien sou ek nie so sterk daaroor gevoel het as Savanah nie so fokken sleg was nie! As jy my nou wil laat kots, gee my twee van daai outjies! Ek is n bier en brandewyn man!

Eks nou fokken honger en ek ruik hulle is besig om waffles te maak daar agter. Ek wonder hoeveel van daai masjiene kan ek instamp. Catch you on the flip side…