Tuesday, March 31, 2009 ~ 0 Comments

Rape

Gisteraand het daar n alien uit space uit gekom en op n manier in my huis in gekom! Hy het gegaan en my foon se alarm afgesit sodat ek vanoggend laat moet wees vir werk! (Was so laat ek kon nie eers behoorlik my hol was nie! 0 - 100 in 5 minute flat! Nuwe persoonlike rekord)
Hy wou seker gehad het ek moet die oorblywende pyn van die anal probe afslaap. Die fokker gaan toe voort om allerhande eksperimente en shit op my te doen, en dit terwyl ek slaap. Dis soos rape, maar nie dieselfde nie. Ek kon nie nee sê nie want ek het nie geweet dit gebeur nie.
Anyway, ek het nie baie bewyse om hierdie accusations te staaf nie, maar daar moes iets gebeur het want vandag eet ek sommer 4 biltong buns op. Nou hoe de fok werk dit? Ek het nog nooit meer as 2 buns geeet nie! Ek dink daar is n klein baba alien in my maag, want hy lyk n bietjie geswel en ek eet so baie.
So as mense jou vra hoekom ek so dik lyk en hoekom is my maag so groot, sê net “hy verwag n klein alien! Hy is nie dik nie. Hy het n sexy body! Dis nie sy skuld hy is gerape deur n alien nie.”