Monday, July 27, 2009 ~ 0 Comments

Naaiers!

Gedurende my lunch hour het ek besluit om gou n paar grocerietjies te gaan koop. Dit is nou die einde van die maand en what not, en ek het niks anders gehad om te gaan doen nie. Anyway, ek moes toe deur die dorp ry om by die winkels te kom waar ek wou wees. Wat n fokop!

Die dorp lyk soos n hoernes! Al die asdromme is omgegooi en die 'fers het die rubbish tot in die middel van die straat gaan dra. Ek het seker oor 75 bier bottels gery. (Ek dink as die bokke nie die naweek gespeel en gewen het nie, sou daar dalk minder bottels in die asdromme gewees het!) En die dumbasses verstaan seker nie dat hulle die kak agterna weer moet gaan skoon maak nie. Die nuwe Suid Afrika is befok. Ek like al hierdie poep wat die ANC hulle followers voer.

Ek het n paar foto's geneem. Ek dink nie die foto kwaliteit is te kak nie, Hou asb in gedagte dat ek my Stupid Samsung dumbphone gebruik het, en dat ek besig was om te bestuur. Die bestuur ding is nie eintlik n verskoning nie, want ek kan even drink en bestuur. Maar aan die ander kant hoef ek nie stil te sit en foto's te neem nadat ek n paar kappe in het nie! So hier gaan hulle.

Hierdie is in Kerk Straat, voor die ou King's Head

Op die hoek van Kerk en Jan Van Riebeeck, daar by Rex Cafe

In Kerk Straat in Loskop se rigting

Ek wou die ander strate se name ook noem, maar dis deesdae alles sulke booi name wat ek nie vir n fok kan onthou nie. So ek gaan maar die booi name gebruik wat ek ken.

Hoek van Kerk en Barack Obama

Hierdie is n foto van die binnekant van my kar. Kyk daai oulikke speakertjie daar in die hoek. Amazing! Kak foto van die pad, mooi foto van die kar!

Hoek van Kerk en Nelson Mandela

Hoek van Kerk en Robert Mugabe

Hoek van Kerk en Michael Jackson